Ogłoszenie o zamówieniu – usługi „Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnej w gminie Zakliczyn – 2014roku.”
Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnej
w gminie Zakliczyn -2014roku.
Numer ogłoszenia : 22382 -2014 data zamieszczenia : 20.01.2014 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia : obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy : zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Zakliczyn ul. Jacka Malczewskiego 15, 32- 840 Zakliczyn
Adres strony internetowej zamawiającego :
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : Administracja samorządowa.
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1)) Nazwa nadania zamówienia przez zamawiającego : Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych, gimnazjach w gminie Zakliczyn w 2014 roku
II.1.2) Rodzaj zamówienia : usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie posiłków dla dzieci w placówkach oświatowych prowadzonych przez gminę Zakliczyn w formach i ilościach wskazanych w zamówieniu.
2.Zamówienie obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków albo przygotowanie, transport i wydanie posiłków w siedzibach placówek oświatowych dla dzieci z terenu gminy Zakliczyn, posiłków o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok..400 g dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu.
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie , na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP.
4.Proponowane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może być poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonawca może zaoferować odmienny jadłospis, lecz o równoważnej wartości energetycznej poszczególnych składników żywieniowych. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis ( posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia ). Do złożonej oferty wykonawca załączy proponowany jadłospis , uwzględniający wytyczne Zamawiającego wynikające z SIWZ.
5.Wszystkie etapy procesu produkcyjnego powinny przebiegać bez zbędnych przestojów , celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem , zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych.
- Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami przystosowanymi do przewożenia środków spożywczych . Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków ( żywności ).
- Posiłki będą dostarczone i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, włącznie w dni w których odbywa się nauka w szkołach, w pomieszczeniach do tego przygotowanych i wyznaczonychprzez dyrektora placówki. Jeśli dzieci będą uczęszczać do szkoły w inny dzień np. odpracowywać zajęcia szkolne, dzieci objęte są tą formą pomocy lecz ten fakt szkoły zgłaszają z 3 dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu posiłki.
8.Godzina wydawania posiłków w szkołach jest ustalona przez wykonawcę indywidualnie dla każdej placówki bezpośrednio z dyrekcja szkoły.
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilość dostarczanych posiłków może zmienić się w trakcie obowiązywania zamówienia ( zwiększenie lub zmniejszenie do 20 % wynikających z zamówienia).Każdorazowona bieżąco dostarczający posiłki będzie informowany o ilości posiłków, które ma dostarczyć . W dniu wydawania posiłków w pomieszczeniu jego wydawania w miejscu widocznym dostarczający wywiesza jadłospis na każdy dzień dożywiania.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb, przy czym ogólna ilość posiłków dostarczonych w trakcie zamówienia nie może przekroczyć, ilości wskazanej w zamówieniu jako maksymalna.
- Zamawiający nie przewiduje rozstrzygnięcia przetargu w formie aukcji elektronicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
– określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających nie przekraczających swą wielkością 20 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach podstawowych, gimnazjach i ponadgimnazjalnej ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : Zakończenie : 19.12.2014 r
SEKCJA III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia : nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
– opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający rezygnuje z formułowania szczególnych warunków w tym zakresie poprzestając na oświadczeniu wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
– opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający rezygnuje z formułowania szczególnych warunków w tym zakresie poprzestając na oświadczeniu wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
– opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający rezygnuje z formułowania szczególnych warunków w tym zakresie poprzestając na oświadczeniu wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
– opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający rezygnuje z formułowania szczególnych warunków w tym zakresie poprzestając na oświadczeniu wykonawcy
III.3.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
– opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający rezygnuje z formułowania szczególnych warunków w tym zakresie poprzestając na oświadczeniu wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIU LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTRCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 USTAWY
– III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć
– nie
-III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
– oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
– aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający ,że :
– nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III..4.3.2 ) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8
Ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert- albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt.III.4) albo w pkt.III.5)
5.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr.1 do specyfikacji,
- Pełnomocnictwo- do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielania zamówienia : przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna : nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy : nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :gopszakliczyn,pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakliczynie
Ul. Jacka Malczewskiego 15
32- 840 Zakliczyn
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.01.2014 r godz. 9 :00 , miejsce Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakliczynie ul. Jacka Malczewskiego 15,32- 840 Zakliczyn, pokój nr.1
IV.4.5) Termin związania ofertą : okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania programu ze środków Unii Europejskiej:
1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art.22 ust ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada wiedzę i doświadczenie
- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- b) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamówień publicznych
- Ocena spełniania warunków wymaganych do Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentówi oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia .Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania .
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ust.1 ustawy.
12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
13.W takim przypadku – oprócz dokumentów wymienionych w pkt.1-6 specyfikacji- wykonawcy wspólnie ubiegający o udzielnie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika , o którym mowa w pkt.12. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają :
14.1. Każdy z osobna dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 4
14.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( pkt.1 i 3 specyfikacji) – wg załącznika 2 B do specyfikacji .
14.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru wskazany w pkt.2 specyfikacji składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument.
14.4. wypełniony i podpisany formularz oferty
14.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt.V.5 specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie lub faxem. W przypadku przekazania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w formie faxu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Korespondencję pisemną należy kierować na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakliczynie
Ul. Jacka Malczewskiego 15
32-840 Zakliczyn
Korespondencję w formie faksu należy kierować na nr faksu 14 66 52 275 W.13
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami:
Sprawy merytoryczne
Imię i nazwisko : Zuzanna Filipska
Stanowisko służbowe : Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer telefonu: 14 66 52275
WYJAŚNIENIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI:
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane na zasadach i w trybie art.38 ustawy -PZP
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
ZAŁĄCZNIK I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr.1 NAZWA : Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie .
1) Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie.
Zamówienie obejmuje dożywianie 60 dzieci objętych dożywianiem w okresie od 3 luty 2014 r do 19 grudnia 2014 r tj. 160 dni ( 9 600 posiłków)
1.Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować, posiłki o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok.400 g, 100 g chleba dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu
– zupa pomidorowa z ryżem, pulpet wieprzowy, chleb
-kotlet drobiowy, ziemniaki, surówka
-bigos, chleb
– żurek z jajkiem i kiełbasą ,chleb
– kotlet mielony, ziemniaki, kapusta zasmażana
– ryba , ziemniaki, surówka
– ryż z bitą śmietaną i truskawkami
– zupa kalafiorowa , chleb
– zupa jarzynowa, klopsiki, chleb
-bigos, chleb
-zupa ogórkowa, naleśniki, chleb
2.Do wykonawcy należy dostarczanie sztućców, naczyń, na których będą wydawane posiłki.
3.Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłku .
- Ciepłe posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
- wykonawca zapewni mycie termosów po wydanych posiłkach we własnym zakresie, ze względu na brak możliwości zorganizowania tego procesu w szkole.
2) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
3) Czas trwania lub termin wykonania : zakończenie : 19.12.2014 r
4) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
Część nr.2 NAZWA : Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Szkole Podstawowej w Stróżach .
1) Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w szkole Podstawowej w Stróżach .
Zamówienie obejmuje dożywianie 30 dzieci objętych dożywianiem w okresie od 03 luty 2014 r do 19 grudnia 2014 r przez 5 dni w tygodniu tj. 160 dni ( 4 800 posiłków)
1.Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować, posiłki o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok.400 g, 100 g chleba dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu
– zupa pomidorowa z ryżem, pulpet wieprzowy, chleb
-kotlet drobiowy, ziemniaki, surówka
-bigos, chleb
– żurek z jajkiem i kiełbasą ,chleb
– kotlet mielony, ziemniaki, kapusta zasmażana
– ryba , ziemniaki, surówka
– ryż z bitą śmietaną i truskawkami
– zupa kalafiorowa , chleb
– zupa jarzynowa, klopsiki, chleb
-bigos, chleb
-zupa ogórkowa, naleśniki, chleb
2.Do wykonawcy należy dostarczanie sztućców, naczyń, na których będą wydawane posiłki.
3.Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłku .
- Ciepłe posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
- wykonawca zapewni mycie termosów po wydanych posiłkach we własnym zakresie, ze względu na brak możliwości zorganizowania tego procesu w szkole.
2) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
3) Czas trwania lub termin wykonania : zakończenie : 19.12.2014 r
4) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
Część nr.3 NAZWA : Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Szkole Podstawowej w Gwoźdźcu.
5) Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w szkole Podstawowej w Gwoźdźcu .
Zamówienie obejmuje dożywianie 20 dzieci objętych dożywianiem w okresie od 03 luty 2014 r do 19 grudnia 2014 r przez 5 dni w tygodniu 160 dni ( 3 200 posiłków)
1.Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować, posiłki o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok.400 g, 100 g chleba dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu
– zupa pomidorowa z ryżem, pulpet wieprzowy, chleb
-kotlet drobiowy, ziemniaki, surówka
-bigos, chleb
– żurek z jajkiem i kiełbasą ,chleb
– kotlet mielony, ziemniaki, kapusta zasmażana
– ryba , ziemniaki, surówka
– ryż z bitą śmietaną i truskawkami
– zupa kalafiorowa , chleb
– zupa jarzynowa, klopsiki, chleb
-bigos, chleb
-zupa ogórkowa, naleśniki, chleb
2.Do wykonawcy należy dostarczanie sztućców, naczyń, na których będą wydawane posiłki.
3.Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłku .
- Ciepłe posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
- wykonawca zapewni mycie termosów po wydanych posiłkach we własnym zakresie, ze względu na brak możliwości zorganizowania tego procesu w szkole.
6) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
7) Czas trwania lub termin wykonania : zakończenie : 19.12.2014 r
8) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
Część nr.4 NAZWA : Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Szkole Podstawowej we Wróblowicach .
9) Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w szkole Podstawowej we Wróblowicach .
Zamówienie obejmuje dożywianie 8 dzieci objętych dożywianiem w okresie od 03 luty 2014 r do 19 grudnia 2014 r przez 5 dni w tygodniu tj. 160 dni ( 1 280 posiłków)
1.Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować, posiłki o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok.400 g, 100 g chleba dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu
– zupa pomidorowa z ryżem, pulpet wieprzowy, chleb
-kotlet drobiowy, ziemniaki, surówka
-bigos, chleb
– żurek z jajkiem i kiełbasą ,chleb
– kotlet mielony, ziemniaki, kapusta zasmażana
– ryba , ziemniaki, surówka
– ryż z bitą śmietaną i truskawkami
– zupa kalafiorowa , chleb
– zupa jarzynowa, klopsiki, chleb
-bigos, chleb
-zupa ogórkowa, naleśniki, chleb
2.Do wykonawcy należy dostarczanie sztućców, naczyń, na których będą wydawane posiłki.
3.Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłku .
- Ciepłe posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
- wykonawca zapewni mycie termosów po wydanych posiłkach we własnym zakresie, ze względu na brak możliwości zorganizowania tego procesu w szkole.
10) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
11) Czas trwania lub termin wykonania : zakończenie : 19.12.2014 r
12) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
Część nr.5 NAZWA : Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Szkole Podstawowej w Charzewicach .
13) Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w szkole Podstawowej w Charzewicach .
Zamówienie obejmuje dożywianie 7 dzieci objętych dożywianiem w okresie od 03 luty 2014 r do 19 grudnia 2014 r przez 5 dni w tygodniu tj. 160 dni ( 1 120 posiłków)
1.Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować, posiłki o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok.400 g, 100 g chleba dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu
– zupa pomidorowa z ryżem, pulpet wieprzowy, chleb
-kotlet drobiowy, ziemniaki, surówka
-bigos, chleb
– żurek z jajkiem i kiełbasą ,chleb
– kotlet mielony, ziemniaki, kapusta zasmażana
– ryba , ziemniaki, surówka
– ryż z bitą śmietaną i truskawkami
– zupa kalafiorowa , chleb
– zupa jarzynowa, klopsiki, chleb
-bigos, chleb
-zupa ogórkowa, naleśniki, chleb
2.Do wykonawcy należy dostarczanie sztućców, naczyń, na których będą wydawane posiłki.
3.Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłku .
- Ciepłe posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
- wykonawca zapewni mycie termosów po wydanych posiłkach we własnym zakresie, ze względu na brak możliwości zorganizowania tego procesu w szkole.
14) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
15) Czas trwania lub termin wykonania : zakończenie : 19.12.2014 r
16) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
Część nr.6 NAZWA : Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w Szkole Podstawowej w Faściszowej .
17) Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków w szkole Podstawowej w Faściszowej .
Zamówienie obejmuje dożywianie 10 dzieci objętych dożywianiem w okresie od 03 luty 2014 r do 19 grudnia 2014 r przez 5 dni w tygodniu tj. 160 dni ( 1 600 posiłków)
1.Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować, posiłki o kaloryczności minimum 500 kcal i gramaturze ok.400 g, 100 g chleba dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu
– zupa pomidorowa z ryżem, pulpet wieprzowy, chleb
-kotlet drobiowy, ziemniaki, surówka
-bigos, chleb
– żurek z jajkiem i kiełbasą ,chleb
– kotlet mielony, ziemniaki, kapusta zasmażana
– ryba , ziemniaki, surówka
– ryż z bitą śmietaną i truskawkami
– zupa kalafiorowa , chleb
– zupa jarzynowa, klopsiki, chleb
-bigos, chleb
-zupa ogórkowa, naleśniki, chleb
2.Do wykonawcy należy dostarczanie sztućców, naczyń, na których będą wydawane posiłki.
3.Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłku .
- Ciepłe posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego.
- wykonawca zapewni mycie termosów po wydanych posiłkach we własnym zakresie, ze względu na brak możliwości zorganizowania tego procesu w szkole.
18) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
19) Czas trwania lub termin wykonania : zakończenie : 19.12.2014 r
20) Kryteria oceny ofert : najniższa cena
Dodała: Z.F., dnia 20.01.2014 r.